torsdag 17 februari 2011

Whoopies med C-vitamin


Så här under vinterhalvåret är det ju extra viktigt att få i sig mycket vitaminer av alla de slag, så därför borde ju en kaka med apelsin vara väldigt nyttig...eller? Jag tycker att vi bestämmer det!

Jag hade några riktigt goda och saftiga blodapelsiner hemma så jag bestämde mig för att låta dom vara delaktiga i mitt bakande. Leave no man behind. Det hela resulterade i ett gäng Whoopies med apelsinsmak. Riktigt gott! Jag rev ner lite skal både i smeten och i fyllningen för att det inte ska gå att missa vad det smakar. Jag ska få fikagäster ikväll så jag hoppas på succé. Jag kom på att jag även har kvar några cupcakes, så det kanske är lika bra att bjuda bort dom också.

Jag återkommer med recept på apelsinfyllningen till Whoopiesarna lite senare, nu måste jag ge mig av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar