torsdag 24 februari 2011

Spelkväll och cupcakes...

...är en bra kombination, upptäckte jag ikväll. Jag vill gärna tro att cupcakesen jag bjöd på hade något att göra med den den förkrossande segern mitt lag tog. Jag fick både smaka på söta kakor och segerns sötma. Sockerchock!


Jag använde mina nya formar till dessa cupcakes. Visst är dom rätt så fina? Lite kul med annorlunda formar, tycker jag! Just dom här formarna är köpta på Åhléns och de var mycket stadigare än jag hade förväntat mig och dessutom behöver man ingen muffinsform (ni vet dom av aluminium). Det blir definitivt fler inköp. Enda nackdelen är att man får ganska få formar för pengarna, men någon gång ibland kan man ju få kosta på sig lite. Nu ska jag fundera vidare på morgondagens cupcakes och jag får be att återkomma med resultatet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar