tisdag 28 december 2010

Ett boktips


Hoppas att julhelgen har varit till belåtenhet! Själv har jag haft en riktigt trevlig jul med många släktmiddagar och fina paket. Som ni kanske har märkt så tog jag ett litet jullov från bloggen, men nu får det vara slut på latheten. Jag känner att jag börjar bli sugen på att baka igen men det kanske är lite omotiverat eftersom jag fortfarande har frysen full av godsaker...Men det brukar lösa sig, det finns alltid nån som kan tänka sig att ställa upp som fikagäst! Cake pops känns just nu som en stark kandidat, men det skulle även vara kul att prova nåt nytt. Jag fick nämligen en ny bakbok i julklapp - Kärleksmums: 101 söta favoriter av Emma Hamberg och Anette Rosvall och den verkar lovande! Boken har tjocka sidor som gör att den känns lite lyxigare att bläddra i och bilderna är verkligen inspirerande. Jaja, vi får se hur det slutar, jag måste ändå fara och handla lite imorgon och då kan det hända att det slinker med en och annan bakingrediens.

Bye for now!

2 kommentarer:

  1. Vill bara påpeka att jag gav den där boken till min mor i julklapp, kanske hon haft den länge nog nu så att jag kan låna den :P

    SvaraRadera
  2. Vad kul! Hon har ju ändå haft den i nästan två veckor, så nu är det din tur :)

    SvaraRadera