måndag 25 oktober 2010

Kom i form

Rätt så missvisande rubrik egentligen. Den enda form man får om man bakar alla recept på denna sida är rund...Nä, så illa är det nog inte. Själv har jag ju varit bak-knarkoman i hela mitt liv och jag är fortfarande rätt så avlång. Man måste få unna sig ibland! Jag tror på balanserad kost och att tillåta sig att äta det man är sugen på! Men nu känner jag att jag halkade in på fel spår. Rubriken syftar ju på mina nya, söta muffinsformar som jag köpte idag. Väldigt fina, men jag tror att dom kommer att se ännu bättre ut när det har flyttat in några cupcakes där. Jag tror att jag har skrivit det förut, men jag gillar verkligen att baka med dessa formar som kommer från KalasForm! Väldigt stabila och de håller formen bra. Dessutom är de fantastiskt snygga att titta på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar