söndag 17 oktober 2010

Inspirerad av glass

Hej igen!
Jag känner att det börjar bli dags att baka nya cupcakes snart, det var ju ett tag sen sist så nu börjar jag känna mig riktigt sugen. Det är till och med så att jag redan har bestämt vilken sorts cupcakes det ska bli. Jag gick förbi glassdisken på Ica häromdagen och fick syn på Ben & Jerry's Cookie Dough (sjukt god glass, det är en av mina favoriter) och då kände jag att detta måste jag bara prova att göra i cupcakeform! Jag tror att det kan bli knasigt gott! Jag tänkte baka vanliga ljusa cupcakes och lägga ned bitar av kakdeg i smeten. Det borde funka, eller? Vi får se när jag får tid att testa min idé, men jag lovar att lägga ut bilder och recept när provbakningen och provsmakningen är avklarad!

2 kommentarer:

  1. oj vad gott det lät! Ser fram emot recept! :)

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas att jag hinner baka imorgon! Jag lovar att jag ser framemot provsmakningen... :)

    SvaraRadera