måndag 2 maj 2011

Whoopies och hjärnsläpp

Jag blev tvärsugen på att baka Whoopies tidigare ikväll. Jag hade köpt lite jordgubbar så det blev ett gäng Whoopies med jordgubbssmak. Själva kakorna blev kanonbra - runda, fina och lagom stora. När jag skulle göra fyllningen däremot tog min hjärna tydligen kompledigt...Fyllningen bestod till största delen av philadelphia och som vi alla vet får man inte vispa den för länge eftersom den blir alldeles för rinnig och lös. Gissa vad jag gjorde?! Smaken är det inget fel på så jag tänker nog använda den som fyllning till några cupcakes som jag ska baka senare i veckan.

Imorgon ska jag göra ett nytt försök och då ska jag komma ihåg att tänka på vad jag gör och inte fundera på annat. Det borde funka. Jag lägger även upp bilder och recept imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar