fredag 29 april 2011

Purple Cake Pops

När jag gjorde mina bakelser fick jag en hel del spillbitar som jag tog tillvara på. Och hur kan man använda sådana på bästa sätt? Cake Pops! Jag fick även kvar en skvätt chocolate frosting så den fick också åka med.

Istället för vanlig choklad så använde jag en påse med lila Candy Melts. Jag älskar Candy Melts! Supersmidigt att använda och resultatet blir alltid perfekt. Det kan jag verkligen rekommendera att ni testar. Jag brukar köpa mina online på kakburken.

Jag måste snart göra nya Cake Pops igen. Inte för att dom redan har tagit slut, men jag har en ny idé som jag är sugen på att testa. Om det blir snyggt så lovar jag att återkomma, men om det blir riktigt tokfult så kan vi väl råka glömma bort alltihop...?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar