tisdag 5 april 2011

Grått, så grått



Idag kom äntligen dom tre sista tallrikarna från Mateus. Dom är hur fina som helst och väl värda att väntas på. Jag lade beställningen redan i januari och först nu har alla delar kommit. Rätt lång väntetid. Alla tallrikar tillverkas och handmålas i Portugal (tror jag) så det är klart att det tar sin lilla tid. Men jag är som sagt jättenöjd. Däremot har jag redan börjat kika runt och fundera på vad jag ska beställa härnäst...det är farligt med vackra ting.

2 kommentarer:

  1. Åh, jag inväntar också mina gråa Mateustallrikar så då bör dom också ha kommit i dag! Lovely!
    Hoppas ni mår bra!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hoppas att dina tallrikar också har kommit nu! Vilka färger kör du på?
    Jag hoppas att ni mår bra hela familjen! Vi måste ju komma förbi och hälsa på någon dag :)
    Kram

    SvaraRadera