tisdag 2 november 2010

Några nya cupcakes


Imorgon på jobbet ska jag bjuda på dessa cupcakes.

Jag hoppas att de uppskattas!

Ikväll har jag gjort i ordning några cupcakes som jag tänker ta med mig till jobbet imorgon. Jag fick över några chokladcupcakes från bakningen i söndags och jag hade även lite bilfluff kvar så jag tyckte att det var lika bra att använda upp allting. Jag använde sugarpaste med smak av vit choklad den här gången och jag kan verkligen rekommendera att ni testar. Den passar jättebra till chokladcupcakes! Sugarpasten kommer från Ballinas och finns att köpa på Tårtdecor. Ett litet tips bara. Apropå sugarpaste så har jag tänkt prova att göra en egen laddning. Jag har köpt hem alla ingredienser så när jag får lite tid över ska jag göra ett försök. Det blir spännande att se hur det går...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar