onsdag 24 november 2010

I have to make a cupcake

Tjoflöjt!
Det som är lite jobbigt med cupcakes är att de är så beroendeframkallande! Just nu tex. är jag jättesugen på en chokladcupcake med philadelphiafyllning och mörk chokladfrosting. Nämen, vilken tur jag har! Det råkar visst stå, precis en sådan cupcake jag är sugen på, i kylskåpet...Så tokigt det kan bli.

Jag kan inte låta bli att tjata om hur fantastiskt smidigt det är att frysa in en sats med cupcakes och sedan bara ta fram så många man behöver. Det går ju oftast riktigt snabbt att vispa ihop en frosting och sedan är det bara att gå lös med dekorationer av olika slag. Ett snabbt sätt att lindra sötsuget. Man ska lyssna på sin kropp och ge den vad den vill ha!



Jag ska lägga upp receptet på den smarriga philadelphiafyllningen senare i veckan. Den är värd att vänta på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar