onsdag 3 november 2010

Kalasfunderingar

Godkväll!

Det börjar dra ihop sig till födelsedagskalas för min del. Det är visserligen inte förrän den 14:e, men det skulle vara skönt att påbörja bakningen ganska snart. Förra året körde jag hårt - sju sorters kakor + cupcakes och tårta. Ingen gick härifrån hungrig törs jag lova! Vi får se om jag är lika ambitiös denna gång, men jag vill ju heller inte göra mina fikagäster besvikna. Är det kalas så är det! Jag har inte riktigt kommit på vilka sorter jag ska baka ännu. Några sorter är spikade så jag får väl helt enkelt börja i den änden. De sorter jag har kommit på hittills är:

*Cupcakes med någon sorts fluff
*Cake pops
*Apelsinstrass (kanske världens bästa småkaka)
*Gustav Adolf
*Macarons (om jag hinner)


I brist på annat lägger jag upp en bild på de fina rosorna jag fick när jag fyllde 25!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar