torsdag 3 mars 2011

Once you pop...


Efter förra veckans cupcakebak så blev det en hel del kaksmulor över. Jag fick även kvar lite Chocolate Fudge Frosting som jag kände att jag ville ta tillvara på. Resultatet blev, inte helt oväntat, ett gäng Cake Pops.


Jag tror att kakorna blir extra goda eftersom dom sitter på pinnar...Kan det vara så? Ett annorlunda sätt att äta en kaka. Det går ju minst lika bra att skippa pinnarna och köra på vanliga bollar, men trots att det krävs lite extra jobb så föredrar jag pinnarna. När man har ätit upp Cake Popsen kan man ju alltid fäktas med pinnarna...eller så kan man låta bli.

1 kommentar:

  1. Hej Jenny!
    Hamnade här av en slump när jag letade nya recept och tips på cakepops. Dina bilder och recept är verkligen jätteläckra. Får man låna och publicera dem på bloggen? Självklart länkar jag tydligt till dig.
    Jag anv inget material innan jag fått godkänt av dig först. Hör gärna av dig via kommentar på bloggen eller genom mail.
    Mvh Fina Frun (en av amelias premiumbloggare)

    http://blogg.amelia.se/finafrun
    mail: kontakta.finafrun@hotmail.com

    SvaraRadera