onsdag 16 mars 2011

Ett paket till mig!

Idag kom mitt paket från Kakburken. Nu känner jag mig extra sugen på att baka och använda mina nya grejer. Jag ser särskilt framemot att få testa påsarna med Candy Melts. Det är ju nästan omöjligt att färga vit choklad, alla färger blir så mörka och murriga så jag tror stenhårt på Candy Melts! Jag ska göra några Cake Pops i helgen och se hur det blir. Kanske måste använda de nya pinnarna också.

Jag hade även beställt lite sugarpaste, några bakformar och en stor rund tyll. Jag använder inte sugarpaste överdrivet ofta så jag tycker att det är perfekt att det går att beställa små förpackningar på 250 gram.

Det känns bra att ha fyllt på i mitt lilla bakskåp. Nu gäller det bara att invänta lite inspiration och sen köra hårt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar