torsdag 10 mars 2011

En ny beställning

De närmsta dagarna kommer jag inte att kunna baka något (hallå abstinens). Jag har gjort ett litet ingrepp i ryggen och har väldigt svårt att röra mig. Så undertiden samlar jag lite inspiration och försöker komma på nya spännande recept. Jag har även lagt in en ny beställning från Kakburken. Ibland måste man ju fylla på i sina förråd. Det blev en del cupcakesformar, sugarpaste och lite annat som kan vara bra att ha. Just det, jag köpte också några "riktiga" kakpinnar som jag tänker använda nästa gång jag bakar Cake Pops. I vanliga fall brukar jag ju använda grillpinnar och det funkar ju alldeles utmärkt, men det vore kul att testa med äkta vara också. Jag kan tänka mig att det blir lite snyggare i alla fall.

That's all for now, folks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar