tisdag 28 september 2010

Cupcakes, cake pops och en ondsint kamera

Godkväll!
Jag har hunnit med att baka både igår och idag. Igår blev det ännu en laddning cake pops och ikväll blev det en hel massa cupcakes! Jag hade storslagna planer på att lägga upp kort och visa er slutresultaten, men min kamera har tvärdött så det blir inga bilder idag. Jag måste genast se till att få den fixad, för hur kul är det med en bakblogg utan bilder?! Jag kan i alla fall berätta att jag testade en ny frosting till mina cupcakes - cream cheese frosting med mjölkchoklad. Inte alls dumt! Jag hade en Marabou mjölkchoklad liggandes i ett skåp och jag testade att smälta den och blanda ned i en vanlig cream cheese frosting. Det gick alldeles utmärkt! Frostingen fick en härlig smak och konsistens. Jag lägger upp bilder och recept när jag har skrämt igång min kamera igen. På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar