måndag 31 maj 2010

Kvällens skapelse





Ikväll kände jag inte för att stå vid spisen så istället satt jag mig vid mitt pysselbord och knåpade ihop ett födelsedagskort. Det var ett tag sen jag scrappade sist, men nu har jag flera projekt på gång, så troligtvis lär det bli mycket mer pyssel framöver. Tiden bara rusar iväg när man sitter och skapar, men kul är det definitivt! Det är alltid bra att ha några födelsedagskort på lut, man vet aldrig när man glömmer bort någons födelsedag och då är det ju perfekt om man har några kort hemma som man kan ge bort i panik-present. Just det här kortet tror jag bestämt att min mormor ska få. Vi får hoppas att hon blir glad!

Jag har även påbörjat ett annat kort ikväll som jag ska ge till min kusin när han tar studenten nästa vecka. Jösses, studenten! Vad stor han har blivit. När hände det?? Och hur gammal är jag egentligen...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar