lördag 8 maj 2010

Kokoscupcakes




Förra veckan såg jag ett avsnitt av Leila Bakar och blev otroligt sugen på att testa Bountycupcakesen som hon bakade. Här ovan ser ni resultatet. Jag kan verkligen rekommendera detta recept! Cupcakesen gick åt direkt och två av provsmakarna sa att det var de godaste cupcakesen de någonsin ätit. Bara en sån sak! Klicka här för att komma direkt till receptet. Leila Bakar är det bästa programmet för sådana som mig, som älskar att baka. Man får alltid en massa inspiration och blir verkligen sugen på att slita fram förklädet och ställa sig i köket. Det finns ju, mig veterligen, inget annat renodlat bakprogram på tv, så det är riktigt kul att bakningen får hamna i fokus i en egen programserie.

Nu är jag färdig med lovordningen för den här gången och ska genast bege mig i riktning mot sängen. Det ryktas om fint väder imorgon och det vill man ju verkligen ta vara på, så nu blir det till att luta ikull en stund så att man vaknar pigg och utvilad klockan tidigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar