onsdag 1 juni 2011

En snell hest...


Här kommer en bild på min senaste sugarpaste-figur. Det är meningen att det ska se ut som någon sorts häst, men jag vet inte riktigt...Vi kan väl låtsas att det är en häst. En fantasi-häst.

Härnäst ska jag ge mig på ett lite svårare projekt. Min gode far fyller år nästa vecka och jag tänkte baka lite åt honom, bl.a en tårta. Eftersom han jobbar med grävmaskiner tänkte jag försöka göra någon form av traktor att dekorera tårtan med. Inte för att det kanske säger er så mycket, men jag funderar på att göra en Kobelco eller en Hitachi för jag tror att det blir enklast. Vi får se hur det hela slutar, men jag ska i alla fall göra ett seriöst försök!

1 kommentar:

  1. Säger bara en sak: Volvo! Du måste ju hålla dig till svenska maskiner och de är gula och fina!

    SvaraRadera