onsdag 15 juni 2011

It's gonna be a long night

Jag har precis tagit ut en tårtbotten ur ugnen och nu sitter jag och väntar på att den ska svalna så att jag kan börja fylla den. Jag fick nämligen en beställning på en traktortårta i morse och den ska vara klar för avhämtning imorgon, så jag har lite att stå i...Det blir en lite annorlunda traktor den här gången, lite mindre och lite gulare kan man säga. Jag visar bilder imorgon. Förhoppningsvis blir tårtan bra, mitt enda orosmoln är att jag ska bli alldeles för trött när jag ska göra klart den och råka somna i sugarpasten. Nä, back to work som man ju brukar säga i utlandet! Vi hörs imorgon igen!

2 kommentarer:

  1. Den kommer säkert bli lyckad, du är så duktig =)

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket! :) Snart ska tårtan hämtas så då får vi se om den blir godkänd. Håll tummarna :)

    SvaraRadera