söndag 15 augusti 2010

Mariposa




Här kommer några bilder på ännu en insektsrelaterad cupcake! Denna gång pysslade jag ihop en söt liten fjäril. Jag är inne på ett djur-tema nu, som ni kanske märker och jag har en del varianter kvar att testa. Jag tänkte bl.a. försöka mig på att göra en fisk, en katt och en gris. Vi får se hur det går att omvandla mina idéer från teori till praktik...jag visar lägger upp bilder på resultaten allteftersom.

I helgen har det inte blivit en enda liten kaka bakad så till veckan blir det till att ta fram receptpärmen och kavla upp ärmarna! Just nu är frysen tömd på kakor och bullar och så kan vi ju inte ha det. Tänk om jag får besök! Bäst att ta det säkra före det osäkra och bunkra upp lite. Någon gång under veckan tänker jag lägga upp ett recept som man inte kan leva utan om man är svag för choklad och mint. After Eigh kaka! Gudomligt god!

Arrivederci!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar