måndag 14 juni 2010

Beställning

Idag blev jag helt plötsligt akut sugen på att beställa efter lite bakgrejer från tårtdecor och efter att ha suttit och funderat och lagt till och tagit bort i en halv evighet lyckades jag få iväg en beställning som inte blev alltför dyr. Det blev bl.a. lite vit sugarpaste, några blomutstickare och lite pastafärg. Jag kan visa lite bilder när beställningen har dykt upp. Jag hoppas bara att jag får paketet innan fredag så att jag kan baka lite i helgen. Det finns verkligen en hel uppsjö av roliga och praktiska bakredskap och tillbehör och jag är evigt tacksam att det finns internetbutiker, förstå så mycket enklare det blir att få tag på grejer. Man slipper gå och botanisera bland Ica:s tveksamma utbud. Det mest revolutionerande jag har hittat där är blå karamellfärg och jag vet inte hur imponerad jag blev av det...nu känner jag att jag svävade iväg lite här. Det jag ville komma till är att sidor som Tårtdecor är ovärderliga för bak-knarkomaner som mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar