tisdag 13 mars 2012

Uppdatering

Nu har det gått alldeles för många dagar sen jag bakade och lade upp bilder här på bloggen. Men ibland kör det ihop sig lite, har varit sjuk och bortrest så ibland hinner man inte allt man har tänkt. Men nu börjar det vara dags för lite bakning. Så imorgon kommer det förhoppningsvis ett lite roligare inlägg.

Igår fick jag ett paket som jag hade beställt från Strössel & Annat. Det innehöll bl.a. cupcakesformar, en mönstermatta, lite pulverfärger och annat skoj. Så nu är det bara att ta på sig förklädet och köra hårt!

En annan kul grej är ju att Leilas General Store öppnade igår. Sjukt fina grejer och helst skulle man vilja beställa alltihop. Det lär ju bli ett köp inom en snar framtid.

1 kommentar:

  1. Usch, jag vet, samma sak gäller för mig, missar man att skriva en dag så blir det gärna två, och tre... Speciellt om sjukdom och semester tar upp tid och energi! Härligt med sådana paket, jag måste också beställa något snart så jag får ett trevligt paket på posten ;)

    SvaraRadera