onsdag 21 mars 2012

50 små cupcakes

På söndag ska vi ha kalas här i stugan så ugnen kommer att få göra rätt för sig under de kommande dagarna. Jag började lite smått (i dubbel bemärkelse) ikväll med superminismå cupcakes. Jag gjorde en halv sats vaniljcupcakes från det här receptet. Nu ska jag frysa in dom och sen är tanken att dom ska spritsas med citronfrosting innan servering. Jag gjorde dom små rackarna mindre än vanligt då jag använde mig av tryffelformar och det funkade finfint. Jag har tänkt baka ganska många olika sorter och då är det ju bra om man inte gör så stora kakor, så att folk orkar smaka av allt.



1 kommentar:

  1. Hello :) I loved having discovered your blog! I love the photos, the way you write :). very cool :). can you perhaps to agree with follow each other? tell me something, I liked! kisses and until soon I hope :)

    http://amoridoce.blogspot.pt/

    SvaraRadera