lördag 28 augusti 2010

Minicupcakes


Minicupcakes med vit chokladfrosting


Dessa små godingar bakade jag för ett tag sen. Perfekta om man vill bjuda på något gott efter maten. Lagom stora. När det är födelsedagsfirande på gång brukar jag också göra minicupcakes, eftersom det kan kan bli lite väl mastigt med både tårta och normalstora cupcakes plus allt annat fika. Annars är risken för sockerkoma stor...

Senare i helgen har jag tänkt testa ett nytt recept på brownie cupcakes. Jag tror på succé! Jag lägger upp bilder och recept när jag har provbakat!

1 kommentar:

  1. som vanligt börjar man dregla framför dina bilder!
    Tänkte efterfråga receptet på den vita chokladfrostingen, den verkar underbart god men jag hittar den inte bland dina tidigare inlägg. Och när jag ändå håller på, läste i något tidigare recept om en vaniljfyllning, kanske ett recept på den också?
    Tack igen för alla goda recept du delar med dig av! :)

    SvaraRadera