måndag 23 juli 2012

Uppdatering och Cake Pops

Tjoflöjt! Det har blivit lite glesare mellan inläggen nu under sommaren, man har ju så mycket annat onödigt för sig när man är ledig. Men ikväll håller jag på att förbereda lite dekorationer till en tårta som ska hämtas senare i veckan, så det kommer bilder när allt är klart. Jag kan dock avslöja att det blir en väldigt somrig tårta med många blommor. Sen tänkte jag även försöka mig på att göra en ruffle cake någon dag, det är ju så snyggt! Jag hoppas att det går bra, men jag är ju så skallerhänt och jag tror att det krävs stadiga händer för att få det tjusigt...men jag ska göra mitt bästa.

I brist på annat så får ni en bild på några Cake Pops som jag bakade till ett kalas tidigare i sommar. Receptet hittar ni här!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar